PWO TEAM

Forum Tylko Dla PWO


#1 2009-04-14 20:19:01

Plastik

Administrator

Zarejestrowany: 2009-04-14
Punktów :   

Lekcja 5 Czy zdarzyło Ci się że twój cel zawsze Ci ucieka?

Czy zdarzyło Ci się że twój cel zawsze Ci ucieka?
Poniższy poradnik zwiększy Twoje szanse na zezłomowanie zalogowanego gracza z 3% na 80%
Pewnie większość z Was już myśli że albo za tym kryje się jakiś żart albo nielegalny program.
a więc zapraszam do lektury!

1. Zaczynamy od obserwacji wroga. naszym celem jest zaobserwowanie godzin w jakich jest na koncie. przypuśćmy ze jest zawsze w godzinach od 15:00 do 22:00

2. Prosimy kolegę z pobliskich układów słonecznych (ważne aby to była osoba z poza naszego sojuszu i znajdująca się w niewielkiej odległości od wroga [max 200 układów])o godzinie 16:00 wykonuje nam skan szpiegowski wroga. Jeżeli stoi flota to przechodzimy do następnego punktu.

3. Przeprowadzamy symulacje walki i wysyłamy odpowiednią liczbe recyklerów na PZ wroga. Przypuszczalnie nasze recyklery lecą 3:00:00

4. Na wrogą planete wysyłamy 3 małe floty tak aby doleciały do celu chwilę przed recyklerami. (zmiejszamy prędkość i czekamy aż nadejdzie chwila wysłania floty tak by była chwile przed dolotem recków)
skład floty:
*1 flota 10 dt 1 ow 2 krążowniki
*2 flota 5 dt 2 krążowniki
*3 flota 3dt 1 krążownik
(ilość statków jest przypadkowa, ważne aby zachować stosunek transporterów, dlaczego wytłumaczę za chwile)

5. Sprawdzamy ile czasu leci do celu cała nasza flota główna. Przypuszczalnie weźmy 1:30:00.

6. Gdy naszym 'małym' flotom zostanie do dolotu ok 1:30:30 zawracamy środkową flote farmiącą i szybko wysyłamy flotę główną. W ten sposób podmieniliśmy kilka transporterów na główną flote.

7. Z pewnością nasz wróg przez 1,5 godziny lotu naszych flot farmiących zauważył je i śmiał się że ma dostawe surowców do planety. jest pewien ze pomyliły się nam koordy jakiejś farmy i przez przypadek wysłałeś flote na niego... jeżeli po podmianie nie najedzie myszką na napis "flota" w komunikatach ogame, nie będzie wiedział ze zamiast paru dt jest głowna flota. zostawi więc on swoją flote na planecie/moonie aby transportery+eskorta rozbiły się fostarczając mu złomiku. Czekając na raport zobaczy coś innego Smile Jego floty nie będzie. W momencie przeglądania raportu nasze recyklery zabiorą złom.

Cała akcja jest bardzo prosta i łatwa, należy jednak dobrze dostosować czasy podmiany aby nie powstała zbyt wielka luka czasowa na którą może zwrócić uwagę potencjalny obrońca.

Wyjaśnienie dlaczego szansa na zezłomowanie rośnie z 3% na 80%
Obrońca widząc lecące floty farmiące nie będzie nawet podejrzewał że może nastąpić jaka kolwiek podmiana. Jego wzrok przyzwyczai się do czerwonych komunikatów które będzie obserwował oczekując na raport. Nabierze pewności przez 1,5 h że zezłomuje Waszą skromną flote. Nie przyjdzie mu nawet do głowy że coś może się zmienic...
Istnieje jedynie możliwość że traficie na gracza który sprawdzi stan lecących flot tuż przed atakiem (np. przeczytał ten poradnik i zaczął coś podejrzewać) lub zrobi to przez przypadek.

Dlatego szansa na zezłomowanie takiego gracza wynosi 80% co daje nam więcej niż przy zwykłym złomowaniu gdy flota stoi na planecie (50% ze sie zaloguje i 50% ze tego nie zrobi) tutaj wykazujemy się sprytem co daje nam dużą przewage!
Pamiętaj metoda ta wymaga cierpliwości i systematyczności notatek.
Pozdrawiam

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.animeschool.pun.pl www.weight-loss.pun.pl www.eti-ukw.pun.pl www.gdphotography.pun.pl www.ldsilk.pun.pl